ՌԴ-ում հայտարարել են, թե ուսումնասիրությունը պարզել է՝ հայկական կոնյակների գրեթե 90%-ն անվտանգ չէ
Ռուսական խանութներում վաճառվող հայկական կոնյակների գրեթե 90%-ը անվտանգ չէ, արտադրանքի գրեթե կեսն էլ պարունակում է ոչ խաղողի սպիրտ։
Այս մասին ասվում է Anti-Counterfeiting միջազգային ասոցիացիայի և Կոնյակի, ալկոհոլային խմիչքների և ալկոհոլային արտադրանքների արտադրողների միության համատեղ ուսումնասիրության մեջ, որը վերանայել է ՏԱՍՍ-ը։
Պարզաբանվում է, որ ուսումնասիրության համար ձեռք է բերվել ավելի քան 20 ապրանքանիշի կոնյակի 200 նմուշ հայաստանյան տասը խոշորագույն արտադրողներից։ Նմուշները ձեռք են բերվել Ռուսաստանի դաշնային մանրածախ ցանցերի մեծ մասի խանութներից և վերլուծության են հանձնվել Գարեջրագործության, ոչ ալկոհոլային և գինեգործական արդյունաբերության համառուսական գիտահետազոտական ինստիտուտի անկախ լաբորատորիա:
«Դրանցից 177-ում, այսինքն՝ 89%-ում՝ 10 նմուշից 9-ում, հայտնաբերվել են խախտումներ, իսկ գրեթե կեսում հայտնաբերվել են ոչ խաղողային ծագման սպիրտներ։ Իսկ խաղողի ծագման սպիրտները հենց այն են, ինչ ըմպելիքը դարձնում է կոնյակ։ Պարզվել է, որ ընդամենը 23 նմուշ է լիովին համապատասխանում ԳՕՍՏ-երին և Ռուսաստանի Դաշնության օրենսդրությանը»,- ասվում է հետազոտության մեջ։
Այդ կապակցությամբ Կեղծարարության դեմ պայքարի ասոցիացիան դիմումներ է ուղարկել Գլխավոր դատախազություն, Դաշնային մաքսային ծառայություն և «Ռոսալկոհոլտաբակկոնտրոլ»-ին՝ ՀՀ-ից ներկրվող ալկոհոլային արտադրանքի նկատմամբ լրացուցիչ հսկողության միջոցներ ձեռնարկելու խնդրանքով՝ հաշվի առնելով, որ բեռը ներկրվում է Վրաստանի Հանրապետության տարածքով:
Նամակներում նշվում է նաև, որ Հայաստանից ներմուծվող կեղծված արտադրանքը ստեղծում է անբարեխիղճ մրցակցություն և գների դեմպինգ, ինչը դժվար կացության մեջ է դնում ռուսաստանցի արտադրողներին և շուկայից դուրս մղելու վտանգ սպառնում: Նշվում է, որ ՏԱՍՍ-ը ունի դիմումների պատճենները։
Ինչպես նշված է համապատասխան դիմումներում, Հայաստանից եկող կեղծ ալկոհոլային արտադրանքը պայմաններ է ստեղծում անբարեխիղճ մրցակցության և գների դեմպինգի համար։
«Հետազոտության արդյունքները ցնցող էին, մենք պատրաստ էինք բացահայտելու որոշակի թվով խախտումներ, սակայն այն փաստը, որ խանութներում առկա կոնյակների գրեթե կեսը լիովին կեղծ է, անհամեմատելի ցուցանիշ է, նույնիսկ եթե դուք ընտրում եք մեկ ապրանքանիշ և գնեք միայն դա, սա ամենևին երաշխիք չէ, որ դուք չեք խաբվի նույն ապրանքանիշի նմուշներով, որոնք ունեն նույն շշալցման ժամկետը. դրանք կարող են համապատասխանել ստանդարտներին, բայց դրանք շշալցման այլ տարեթվով պարունակում են ոչ խաղողի ծագման սպիրտ»,- ասել է Կեղծարարության դեմ պայքարի ասոցիացիայի գլխավոր տնօրեն Քրիստինա Սկրիպնիկը:
Կարծիքներ