Հարավկովկասյան երկաթուղին շարունակում է մնալ Հայաստանի ամենախայտառակ ենթակառուցվածքներից մեկը․ Արման Բաբաջանյան

Հարավկովկասյան երկաթուղին շարունակում է մնալ Հայաստանի ամենախայտառակ ենթակառուցվածքներից մեկը․ Արման Բաբաջանյան

«Հանուն Հանրապետության» կուսակցության նախագահ Արման Բաբաջանյանը ֆեյսբուքի իր էջում գրել է․

«Հարավկովկասյան երկաթուղին շարունակում է մնալ Հայաստանի ամենախայտառակ ենթակառուցվածքներից մեկը: Այս կարևորագույն ենթակառուցվածքը Հայաստանում գտնվում է ռուսների ձեռքում, կառավարման ամենացածր մակարդակում: Կոնցեսիոն պայմանագրի համաձայն, Հայաստանի հարկատուներն են վճարում այս ընկերության կրած վնասները: Հարավկովկասյան երկաթուղու տնօրենը ամսական ֆիքսված 56 միլիոն դրամ աշխատավարձ է ստանում։
Հայաստանը պետք է կասեցնի Ռուսական երկաթուղիներ ընկերության հետ կնքված՝ Հայկական երկաթուղիները կոնցեսիոն կառավարման հանձնելու մասին խայտառակ պայմանագիրը։
Հայաստանը պետք է հայտարարի ԵՄ անդամ դառնալու մտադրության մասին և օգտվի այլ՝ անդամ չհանդիսացող երկրների փորձից, որոնք ԵՄ-ի օգնությամբ բարելավել են իրենց երկաթուղային համակարգերը: Ստորև ներկայացնում եմ մի քանի օրինակներ։
Սերբիա 
Սերբիան, որն առայժմ ԵՄ անդամ չէ, սկսել է մասշտաբային ծրագրեր՝ իր երկաթուղային համակարգը բարելավելու համար ԵՄ-ի ֆինանսավորմամբ։ Սերբիան ստացել է ֆինանսավորում և տեխնիկական աջակցություն՝ երկաթուղային կապը բարելավելու համար Բելգրադից դեպի Բուդապեշտ (Հունգարիա ): Այս նախագիծը նպատակ ունի տարածաշրջանային ինտեգրման խթանումը, ինչպես նաև տրանսպորտային միջանցքների զարգացումը:
Հյուսիսային Մակեդոնիա 
Հյուսիսային Մակեդոնիան, լինելով ԵՄ անդամակցության թեկնածու երկիր, նույնպես օգտվեց ԵՄ-ի աջակցությունից՝ իր երկաթուղային ենթակառուցվածքը զարգացնելու համար։ ԵՄ-ի ֆինանսավորումը թույլ տվեց վերազինել երկաթուղային գծերը, միացնել երկիրը տարածաշրջանային ցանցերին, ինչը հնարավորություն տվեց տնտեսության և միջազգային առևտրի զարգացմանը:
Մոնտենեգրո
Մոնտենեգրոն նույնպես օրինակելի է ԵՄ-ի աջակցությամբ իրականացված տրանսպորտային ծրագրերով։ Երկիրը ԵՄ-ից ստացած աջակցության շնորհիվ զարգացրել է իր երկաթուղային կապը հարևան երկրների հետ՝ նպաստելով երկրի տնտեսական աճին և տրանսպորտային ոլորտում զարգացմանը։ Այս ներդրումները մեծացրին Մոնտենեգրոյի միջազգային մրցունակությունը և հեշտացրին ԵՄ չափանիշներին համապատասխանելու գործընթացը։
Ուկրաինա 
Ուկրաինան նույնպես ստացավ ԵՄ աջակցությունը, թեև դեռ ԵՄ անդամ չէ: ԵՄ-ի կողմից իրականացված ծրագրերը նպատակ ունեին զարգացնել երկաթուղային ենթակառուցվածքը՝ Ուկրաինայի տրանսպորտային համակարգը համակցելով Եվրոպական տրանսպորտային ցանցերին: Այս նախաձեռնությունները մեծ նշանակություն ունեցան երկրի տնտեսության համար, ինչը նպաստեց միջազգային կապերի խորացմանը:
Հայաստանը, ոգեշնչվելով վերոնշյալ օրինակներով, կարող է նախանշել անդամակցության ճանապարհը՝ ԵՄ-ի հետ համագործակցության միջոցով բարելավելով իր երկաթուղային համակարգը: ԵՄ-ի կողմից առաջարկվող ծրագրերը, որոնք ներառում են ֆինանսավորում, տեխնիկական աջակցություն և փորձագետների գիտելիքները, կարող են օգնել Հայաստանին զարգացնել տրանսպորտային ենթակառուցվածքները, ինչը կենսական նշանակություն ունի երկրի ապագայի համար»։

Հետևեք մեզ նաև Տելեգրամում