Նոր չափորոշիչներ արտաքին գովազդի ոլորտում. ապամոնտաժվել են Բաղրամյան պողոտայի գովազդային վահանակները
Նոր չափորոշիչներ ն սահմանվել Երևանում արտաքին գովազդի ոլորտում, որի շրջանակում ապամոնտաժվել են Բաղրամյան պողոտայի գովազդային վահանակները:
Քաղաքի արտաքին տեսքն ու տնտեսվարողների շահերը պետք է բալանսավորվեն։ Տնտեսվարողների համար մշակվել է չափորոշիչների ուղեցույց։ Նշվում է, որ հսկայական՝ 3/6 չափերի գովազդային վահանակներ այլևս չեն լինելու:
Բանն այն է, որ հսկա վահանակները փակում են շենքերը, փչացնում քաղաքի արտաքին տեսքը, ծածկումկառույցների ֆասադը: Սա, սակայն, չի նշանակում, թե արտաքին գովազդներ առհասարակ չեն լինի: Դրանք լինելու են, պարզապես՝ ավեի փոքր չափերի և արդեն կանոնակագված:
Մանրամասները՝ Երևանի քաղաքապետարանի լրատվական վարչության տեսանյութում:
Կարծիքներ