Ուսումնական գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման հնարավորությունները գտնվում են դպրոցի որոշման տիրույթում․ փոխնախարար
Ուսումնական գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման հնարավորությունները սահմանված են գործող կարգերով և գտնվում են դպրոցի որոշման տիրույթում, գրել է ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը։
«Հարգելի տնօրեններ և ծնողներ, քանի որ վերջերս անընդհատ ստանում եմ ահազանգեր ուսումնական գործընթացի կազմակերպման մասով, ուղղակի հիշեցնում եմ, որ ուսումնական գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման հնարավորությունները սահմանված են գործող կարգերով և գտնվում են դպրոցի որոշման տիրույթում։
Մասնավորապես, հեռավար ուսուցման կարգով նախատեսված է, որ.
Հեռավար կրթության տեխնոլոգիաները կիրառվում են ուսումնական, լաբորատոր, գործնական պարապմունքների, ընթացիկ և միջանկյալ գնահատումների (բացառությամբ՝ սովորողների կողմից կրթական ծրագրի յուրացման ամփոփիչ ստուգման կամ ատեստավորման արդյունքում սովորողի փոխադրմանուղղ.) իրականացման ժամանակ, որի կիրառումը չի բացառում, ըստ անհրաժեշտության, սովորող-ուսուցիչ անմիջական հաղորդակցությունը: (ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի N 09-Ն հրաման, կետ 9).
Ուսումնական պլանով էլ ամրագրված է, որ.
Սովորողների ընթացիկ գնահատումն իրականացվում է բանավոր հարցման, գործնական աշխատանքի, թեմատիկ աշխատանքի և կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանքի ձևերով։ Թեմատիկ և կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանքներն իրականացվում են գրավոր եղանակով, իսկ անհնարինության դեպքում՝ բանավոր, աշխատանքի ամբողջ ընթացքը որակյալ տեսաձայնագրելու պայմանով։ (ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի N 54-Ն հրաման, կետ 21):
Հետևաբար դպրոցը պետք է գնահատի իրավիճակը և ամեն կոնկրետ դեպքում ըստ անհրաժեշտության օգտագործի եղած գործիքակազմը։ Պետք չի նախարարություն դիմել հարցով, որի կարգավորման տարբերակներն արդեն իսկ նախատեսված են։ Պետք է ծանոթ լինել կարգավորումներին և կարողանալ կիրառել դրանք ըստ անհրաժեշտության»,- ասված է գրառման մեջ։
Կարծիքներ