Փոխվել են Հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայության թեժ գծի և «Արագ արձագանքման» խմբի հեռախոսահամարները
Հարկադիր կատարման ծառայությունից տեղեկացնում են, որ փոխվել են ծառայության թեժ գծի և «Քո արգելանքը» արագ արձագանքման խմբի հեռախոսահամարները։
Այսուհետ կգործեն ծառայության թեժ գծի 88-19 և «Քո արգելանքը» արագ արձագանքման խմբի 88-29 կարճ հեռախոսահամարները։
Թեժ գծի միջոցով քաղաքացիները կարող են ստանալ իրենց հետաքրքրող հարցերի պատասխանները, ներկայացնել բողոքներն ու առաջարկությունները։
Թեժ գիծը գործում է յուրաքանչյուր աշխատանքային օր՝ ժամը 9:00-18:00-ը:
Մուտքային զանգերի քանակով պայմանավորված՝ հնարավոր է ձեր զանգն անմիջապես չգրանցվի, ուստի ելնելով ձեր հարցի բնույթից՝ կարող եք ընտրել ծառայության հետ կապ հաստատելու հետևյալ տարբերակներից մեկը՝
պատվիրել հետադարձ զանգ` հետևելով ձայնային հրահանգներին.
զանգել 060713500 տեղեկատու հեռախոսամարով.
դիմել https://e-request.am/hy/ հարթակի միջոցով։
«Քո Արգելանքը» խմբի հետ կապ հաստատելու նպատակով կարող եք զանգահարել 88-29 հեռախոսահամարով կամ ուղարկել էլեկտրոնային հաղորդագրություն [email protected] էլեկտրոնային փոստին։
Հարկադիր կատարման ծառայությունից որդորում են՝ «Քո արգելանքը» արագ արձագանքման խմբի հետ կապ հաստատել բացառապես հետևյալ դեպքերում տեղեկատվություն և աջակցություն ստանալու համար՝
կատարված վճարումների ճշգրտման և արգելանքը չվերացնելու պատճառների պարզաբանման.
կիրառված արգելանքները կատարված պարտավորություններին համաչափ վերանայման.
անհիմն կիրառված կամ պահպանված արգելանքը վերացնելու.
բռնագանձման ոչ ենթակա դրամական միջոցների ապաարգելադրման.
աշխատավարձը կամ այլ եկամուտն արգելանքից հանելու կամ արգելանքի չափը վերանայելու, բանկերում սառեցված գումարները գանձելու, կիրառված այլ արգելանքները վերացնելու և վարույթը կարճելու.
հայցի ապահովման միջանկյալ դատական ակտերի կատարման ընթացքի մասին տեղեկատվություն ստանալու։
Ծառայության թեժ գծին և «Քո արգելանքը» արագ արձագանքման խմբին հնարավոր է միանալ անմիջապես www.cesa.am կայքի ինտերակտիվ զանգի կոճակների միջոցով։
Կարծիքներ