Եվրոպայում ավիահաղորդակցության վերականգման երեք սցենար են նշել

Եվրոպայում ավիահաղորդակցության վերականգման երեք սցենար են նշել

Եվրամիության աերոնավիգացիայի անվտանգության կազմակերպությունում (ԵՎԱԱԿ) նշել են ավիահաղորդակցության վերականգման երեք սցենար եւ պատմել, թե ինչից են կախված լինելու փոխադրումների ծավալների մեծացման գործընթացները:

Այդ մասին,, աղորդել Է Ռուսաստանի տուրօպերատորների ասոցիացիան (ՌՏՕԱ):

Դրանք բոլորը կախված են COVID-19-ի դեմ հասանելի պատվաստանյութի հայտնվելուց կամ համավարակի ինքնաբերական ավարտվելուց: Լավատեսական սցենարի համաձայն, եթե ճանապարհորդների զանգվածային պատվաստումը հասանելի դառնա ամռանը կամ 2021 թվականի վերջին, ապա եվրոպական ավիատրաֆիկը 2019 թվականի մակարդակին կվերադառնա 2024 թվականին:

Փորձագետներն ամենահավանական տարբերակը համարում են հասանելի պատվաստանյութի հայտնվելը միայն մինչեւ 2022 թվականը: Այդ դեպքում եւս երկու տարի կպահանջվի 2019 թվականի փոխադրումների ծավալների մինչեւ 92 տոկոս վերականգնելու համար:

Ըստ վատատեսական կանխատեսման, պատվաստանյութը չի կարողանա հաղթել կորոնավիրուսին, վարակը կմնա հասարակության մեջ, ինչը կնվազեցնի ճամփորդությունների նկատմամբ մարդկանց հետաքրքրությունը:

Այս դեպքում ավիասեկտորը նախահամավարակային մակարդակին կվերադառնա միայն մինչեւ 2029 թվականը:

ԵՎԱԱԿ-ի տեղեկատության համաձայն, 2020 թվականի հունվարից մինչեւ հոկտեմբեր ընկած ժամանակաշրջանում Եվրոպայում օդային երթեւեկությունը նախորդ տարվա համեմատությամբ կրճատվել Է 54 տոկոսով:

Կորոնավիրուսի համավարակը ԵՄ-ին զրկել Է վեց միլիոն չվերթից: Այն, որ ավիափոխադրումների վերականգնման տեմպերը կախված են պատվաստանյութի հայտնվելու ժամկետներից, ասում են նաեւ ինքնաթիռներ արտադրողները: Այսպես, Airbus կոնցեռնն սպասում Է, որ նոր ինքնաթիռների պահանջարկը մինչեւ նախաճգնաժամային մակարդակ կվերադառնա 2023-ից մինչեւ 2025 թվականն ընկած ժամանակաշրջանում, հաղորդել Է ՌԻԱ Նովոստին:

Հետևեք մեզ նաև Տելեգրամում